سپیده سپیدی یکشنبه 7 آبان 1396 10:09 ق.ظ نظرات ()




از آنجایی که تجارت الکترونیک رشد بسیار سریعی میان صنایع و کسب وکارهای مختلف دارد ، کارشناسان پیش بینی می کنند که طی دو سال آینده حجم معاملات در این بخش از مرز 2 تریلیون نیز عبور کند !
اما برای راه اندازی یک تجارت الکترونیک موفق چه راه هایی باید طی شود ؟
پاسخ سوال فوق را می توانید در 7 مرحله زیر بیابید ؛

1- ایجاد دامنه
اولین مرحله ثبت یک دامنه می باشد که شما می بایست بر اساس نام برند خود یک دامنه ثبت کنید که البته این کار را شرکت های ارائه دهنده ی هاست و دامنه برای شما انجام می دهند .

2- استفاده از یک توسعه دهنده
جهت ایجاد یک وبسایت حرفه ای لازم است که از یک توسعه دهنده وب که در این کار تخصص دارد استفاده کنید . فراموش نکنید که مهم ترین چیز در یک تجارت الکترونیک ، یک سایت حرفه ای و در عین حال با کاربری ساده می باشد .

3- قانونی کردن تجارت خود
با انجام مراحل اداری اقدامات لازم را جهت ثبت قانونی تجارت الکترونیک خود انجام دهید  .

4- دریافت هاست
بهتر است از هاست های شناخته شده در زمینه تجارت و فروش نظیر woocommerce استفاده کنید . این پلتفرم تمامی امکانات مربوط به تجارت را دارا می باشد .

5- قالب مناسب
مرحله بعدی خرید یک تم یا همان قالب سایت متناسب با کسب و کارتان است که می توانید آن را از ThemForest خریداری نمایید و بر روی سایت خود نصب کنید .

6- فعال کردن سایت
پس از اینکه تم مناسب را بر روی سایت خود پیاده سازی کردید ، می توانید سایت را فعال نموده تا سایرین بتوانند آن را مشاهده کنند .

7- فعالیت در HARO
HARO ابزار مناسبی برای هر صاحب کسب‌وکار الکترونیک یا بازاریاب دیجیتال است که میزان SEO و روابط عمومی (PR) خود را افزایش دهد. استفاده از HARO رایگان است و اگر به‌خوبی از این ابزار استفاده کنید؛ می‌توانید تجارت الکترونیک خود را به دیگران بشناسانید و تغییر بزرگی در بیزینس خود ایجاد کنید.